Zasady obsługi klientów:

Składanie Zamówień:

Zamówienie prosimy składać na wskazane na stronie adresowej numery telefonów i faksów, oraz za pośrednictwem
naszego sklepu internetowego. Prosimy o dokładne i precyzyjne wypełnianie poszczególnych pozycji formularza zamówienia. 
W przypadku niejasności lub wątpliwości prosimy Państwa o kontakt z nami.

Dostawy Towarów:

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin, jeśli są złożone w dniu poprzedzającym dzień roboczy. 
Dostawy lokalne (czyt. w okolicy Zamościa) są realizowane za darmo.

Realizacja zamówień specjalnych:

Na zamówienia specjalne deklarujemy sobie czas do 10 dni roboczych, tyczy się to również
zamówienia towaru który aktualnie nie jest dostępny u nas w hurtowni. Stan dostępności 
można sprawdzić na stronie internetowej bądź dzwoniąc do hurtowni.

Towary specjalne:

Jeżeli zechcecie Państwo nabyć produkty specjalistyczne lub inne towary spoza naszej oferty, 
sprowadzimy je dla Państwa po indywidualnym uzgodnieniu szczegółów zamówienia.

Sposób płatności:

- gotówka przy odbiorze
- płatność w kasie hurtowni
- przelew błyskawiczny (sklep internetowy)
- przelew tradycyjny

Reklamacje i Zwroty:

Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni z dokonanego zakupu, ze zrozumieniem potraktujemy zwrot towaru pełno- wartościowego, 
dostarczonego wraz z dowodem zakupu w ciągu 7 dni od daty nabycia. 
Reklamacje dotyczące towarów wadliwych będziemy przyjmować i załatwiać zgodnie z obowiązującymi przepisami.